29 Aralık 2009 Salı

Böyle uyanıklık görülmedi

İnternette bilgiye hızlı ulaşmayı sağlamak adına her yeni bir adım atıldığında, birileri bu yeniliği nakite dönüştürmek için başka bir adım atıyor. İran'daki seçimlerin internet üzerinde en popüler konu olduğu dönemde İngiliz bir mobilya üreticisi, her "İran" kelimesinin gösterildiği sayfada reklamının görünmesi için bu kelimeye yönelik özel bir online reklam kampanyası yapmıştı. ünlü aktris Brittany Murphy'nin yaşamını kaybetmesi üzerine insanların internet üzerinde Murphy'den sıkça bahsetmeleri üzerine uyanık reklamcılar bu kez konuyla ilgisiz ürünlerini Brittany Murphy adı ile ilişkilendirdiler.

Şimdi ise One Riot adlı bir internet reklam firması reklamlar ve popüler konuları ilişkilendirmek adına bir adım daha ileri gidiyor. One Riot artık internette bir konu popüler hale geldiği anda, reklamları otomatik olarak bu kelimelerle ilişkilendirecek bir servis başlattı. Yani artık eskiden olduğu gibi reklamların konusuyla ilgili içerik ile birlikte görünmesi devri kapanıyor. Artık reklamlar popüler olan konu her ne ise onunla beraber görüntülenecek...

Böyle uyanıklık görülmedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.