29 Aralık 2009 Salı

KIYAFETLERİNİ KIZINA SAKLIYOR

Skandallarıyla gündemden düşmeyen sosyetik güzel Paris Hilton, kıyafetlerini kızına saklıyor. Alışveriş hastası olan Hilton, yaklaşık bir senedir çok sevdiği ve özel koleksiyonlardan oluşan Tasarım kıyafetlerini ilerde doğacak kızı için şimdiden saklamaya başladı. Kızının da kendisi gibi parıltılı ve süslü kıyafetleri seveceğinden emin olduğunu söyleyen sosyetik güzel, kıyafetleri önce kuru temizlemeye verdiğini sonra da özel kıyafet poşetleri içinde sakladığını ifade etti. Bir giydiğini bir daha giymeyen Hilton, bu şekilde kızı için bir yatırım yaptığını söylüyor.



‘KUZENLERİM DE EL ATIYOR’



Yardım kuruluşlarına da kıyafet yardımı yaptığını söyleyen sosyetik güzel, yakın arkadaşlarının da zaman zaman gardırobundan bir şeyler aldığını belirtti. Yardım kuruluşlarının kendisinden özellikle kıyafet yardımı istediğini söyleyen Hilton, “Yardım kuruluşlarına kıyafet vermeye



çalışıyorum. Evsizlere de yardım ediyorum. Ama küçük kuzenlerim de gardırobumu rahat bırakmıyorlar” dedi.


KIYAFETLERİNİ KIZINA SAKLIYOR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.